Om Zoe

Sekreterare: Zoé Pellissier

Hej! Jag heter Zoé Pellissier, men brukar kallas för Zojjan. Jag går i 9:an på Spånga Grundskola och är 15 år. Jag har ridit på Äppelvikens Ridskola i snart två år, innan red jag i ett annat stall i ett och ett halvt år. Jag är i stallet nästan varje dag de veckor jag inte har så mycket läxor. I ungdomssektionen är jag sekreterare vilket jag tycker är superkul. Det allra bästa med att vara med i u-sek är att man får hålla många roliga aktiviteter och hjälpa till att planera de stora showerna. Jag sköter på världens gulligaste häst Puff tre dagar i veckan. På lördagar kan ni ofta hitta mig i stallet!

Hoppas att vi syns i stallet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0