Om Sofie

Sofie Kyséla

Hej, jag heter Sofie Kysela och är 16 år, jag går första året på Bromma Gymnasium. Jag har snart varit på Äppelvikensridskola i 4 år. Mina absoluta favorithästar att både rida och sköta om är Caravelle och Wizard. Det absolut bästa med att vara med i Usek är all gemenskap och att få ordna roliga aktiviteter och kurser för både stora och små. Min största hobby på fritiden är hästar och ridning, men utanför stallet umgås jag gärna med vänner, tränar, seglar, åker skidor och pluggar. Jag är i stallet de flesta dagarna i veckan och jag skulle bli jätte glad om ni kom fram och hälsade eller frågar om någonting ni undrar.
Hoppas vi ses snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0