Om Nathalie

 

Nathalie Lager - Andersson

 

Hej jag heter Nathalie Lager Andersson och är ordförande för Brommas ungdomssektion. Jag är 15 år gammal och har ridit på Äppelviken sen jag var runt 7 år. Just nu rider jag två gånger i veckan och tävlar så ofta jag kan i både hoppning och dressyr. Mina två favorithästar är Curry och Dansa. Jag sköter även Dansa tre gånger i veckan. När jag var 12 år gick jag med i U-sek och det har varit många roliga och lärorika år. Det bästa med u-sek är gemenskapen och att jag kan vara med och påverka inom klubben. Att ordna roliga aktiviteter som spökkvällen eller lucia showen är också något av det roligaste. Hoppas att vi ses i stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0